2016. október 23., vasárnap

"Parmezános"-makrélás pizza

Megkívántam, így sütöttem egy halas pizzát, szégyen gyalázat, mind meg is ettem. :)

Hozzávalók:
- a pizzát a szokásos Paleotthon recepttel készítettem, amit lentebb megtaláltok, de most finomítottam kis darált mandulával, nem bántam meg!

- feltét: fél konzerv makréla összevagdalva,
paleo ketchup, olívabogyó, lilahagyma, citromlé
és.... ahol a sárga részt látjátok, oda szórtam a hagyományos parmezán mellé egy kis hamis parmezánt!

A recept Mindenmentes Nóri oldaláról származik, köszönöm, finom ez a "sajt", így a pizzán tetszett, tegnapelőtt tésztán nem annyira, de szeretnék még próbálkozni vele, mert nagy sajtimádó voltam mindigis és rég próbálom végleg kitenni az étrendemből, de sajnos hellyel-közzel sikeresen csak.

Sajnos nem olvad meg, de finom (gluténmentes és inaktív (!) sörélesztőpehelyből és napraforgómagból készült, elvileg nem paleo, de szerintem egészségesebb, mint egy tejből készült bármi.................)!

Fél óra alatt elkészült!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése