2016. október 4., kedd

Almaszív és zsemlevirág, egy esős nap felvidítására :)

 Ma megint beszabadultam a konyhába, mikor hazaértem, sütöttem néhány dolgot, ebből fentiek az almás sütikék, cukkinis kuglóf utáni kedvenceim:

Hozzávalók:
- 3 kis alma, héjastul lereszelve (nem kell kinyomkodni)
- 3 tojás
- 3 evőkanál kókuszolaj (ezt előbbivel összedolgozzuk)
- 4 evőkanál kókuszliszt
- 3 evőkanál útifűmaghéj
- 1 teáskanál fahéj
- 1 evőkanál 4x édesítő
- kevés foszfátmentes sütőpor (kb. fél tk. volt most)

Mindent összekeverünk, majd kiöblített muffinformában megsütjük. Ennél több lesz belőle, de ez már a megcsappant készlet! :D
Az eredeti recept majdnem ugyanez volt, egy Szalay Kiadó által megjelentett könyvből készítettem, s azóta is sült már jónéhányszor. Az állaga kicsit nedves, de én szeretem!
A zsemlevirágok a korábban már említett Posta Reni féle szezámlisztes receptből készültek,muffinformában, utazáshoz, jókedvre derítéshez kiválóak. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése