2016. szeptember 25., vasárnap

Aszalt paradicsomos csirkecomb hagymás batátával, mediterrán bagett

Hozzávalók:

- 3 db csirkecomb
- 5-6 darab aszalt paradicsomdarab
- egy vastagabb szelet házi kecskesajt 
(NEM PALEO!)
- provance-i fűszerkeverék, friss petrezselyem
- kevés olívaolaj

A csirkecombokat besóztam, befűszereztem és beletűzdeltem az aszalt paradicsomdarabkákat. A kollégám által készített kecskesajtot (köszönöm Mariann néni!) összekockáztam, mindezeket sütőzacskóba helyeztem, meglocsoltam néhány csepp olívaolajjal és lezárva, jénaiban megsütöttem. 
Egy édesburgonyát összehasáboltam, megszórtam köménnyel, sóval, és egy fél hagymát hozzákarikázva sütőpapíron, kevés olajon megsütöttem. 

Az édesburgonyát a paleós csoportban ajánlott helyről rendeltem, nagyon finom és nagyon jó áron sikerült beszerezni, magyar! s ide süssetek, hogy mekkora! :O


Remélem a saját batáta-palántáink alatt is lesz valami termés, már izgatottan várom.






Tegnap megsütöttem Palanett rostgazdag veknijét bagett formában,
olaszos ízekre vágytam, ezért adtam hozzá még ezeket:

- aszalt paradicsom
- parmezán (kompr. paleo!)
- provance-i fűszerkeverék
- tetejére parmezán, chia-, és szezámmag, no és a biztonság kedvéért még 2 csipet foszfátmentes sütőpor.

Bevéstem a füzetembe, nagyon ízlik, KÖSZÖNÖM! A kérge ropogós, a belseje finom és laktató! S Szakály Mariannhoz hasonlóan én is nagyon szeretem, ha ilyen rusztikusra sül a paleós recept. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése