2016. szeptember 24., szombat

Brokkolis sült tészta kompromisszumosan


A családban régi kedvencem készítették, brokkolis tésztát, úgyhogy megkívántam, és tesztelvén a Slim Pastát elkészült egy kompromisszumos paleós verziója. 

 Hozzávalók:
- egy fej brokkoli fele megfőzve, 
rózsáira bontva 
- 3 szelet sonka
- 3 tojás 
- kevés mandulatej
- tápiókakeményítő
- aszalt paradicsom
- egy szál újhagyma
- reszelt parmezán (kompromisszum!)
- 1 tasak Slim Pasta 

A tésztát (a benne lévő zabrost miatt kompromisszumos!) előkészítettem, a tojásokat felvertem, kevés mandulatejjel ízesítettem és összekevertem egy tk. tápióka keményítővel. Előbbieket a brokkolival, szeletekre vágott sonkával, összedarabolt aszalt paradicsommal és hagymával összekevertem, jénaiba töltöttem, parmezánnal és friss petrezselyemmel megszórva megsütöttem. Először  még alufólia alatt, majd anélkül kb. fél óráig, 170 fokon sütöttem. 

Jegyzet magamnak: 
- legközelebb fel kell verni külön a tojásfehérjét!!! 


A Slim Pasta semmi mellékízt nem hozott szerencsére, egész hasonló érzetem volt, mint egy hagyományos tészta fogyasztása során  régen. Néha fogok enni! 

Sütöttem a kedvenckénkből, a cukkinikuglófból is, és megállapítottam,hogy nagyon fontos a reszelt citromhéj bele, nagyon finom lesz tőle! Házi, 4-es édesítővel eltett feketeribizli lekvárommal találtam. :) Délután csokikrém készül a maradék cukkiniből, annak is hozom majd a receptjét. Szép őszi napot mindenkinek! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése