2016. szeptember 17., szombat

Köszönet

Először is szeretném megköszönni a Rendezőknek, hogy meghívtak a Járási Sportnapra Kisbérre, ahol szeptember 10-én elmesélhettem az érdeklődőknek egy beszélgetés keretében, miért paleózom, miért tartom jónak ezt az életmódot, és az én kis blogocskám rövid történetét. Nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki eljött, támogatott lelkileg, utólag is köszönöm a figyelmet!  
Vittem három féle kóstolót is:
- Legeslegnagyobb Kedvencem muffin formában (recept lejjebb)
- Tücsökbogár energiaszeletét (nem adtam hozzá a datolyán kívül édesítőt)  Recept itt: http://tucsokbogar.blogspot.hu/2013/11/energiaszelet-sutes-nelkul-paleo.html
és Posta Reni szezámos kenyerét kis bagettek formájában, sk. eperlekvárommal körítve. 

Köszönöm!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése