2016. október 31., hétfő

Chips... no, de miből? !

Amióta paleózom, még nem ettem ilyen NAGYON-NAGYON-NAGYON FINOMAT.....chips formában! :)
Hozzáteszem,hogy alapanyaga olyan valami, amit nem is szeretek sütött formában, szóval nagyon rafinált a dolog. A családban tanultam, neten talált recept: SÜTŐTÖKCHIPS! Mikor megettem az első darabot a kínáltból, tapsolhatnékom támadt, annyira FINOOOOOOOOOOM!!!
Én így készítettem az imént:
- nagyon vékonyra vágtam a meghámozott, kimagozott sütőtököt (igyekeztem egyforma vastagságúra), majd egy olívaolajjal -ecsettel - megkent sütőpapírral bélelt gáztepsin, ill. felette egy lyukacsos krumplisütőtepsin ugyanígy 220 fokon sütögettem, úgy, hogy egymás mellé helyeztem a szeletkéket és megszórtam sóval.
- figyelni kell, forgatni, de megéri!

Nem olyan zsíros, ahogy a képen látszik! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése