2016. augusztus 7., vasárnap

MOZOGJ IS! elindultam hivatalosan is a Kéktúrán! :)

fontos! mozogjatok is, ha fogyni, formálódni szeretnétek a paleóval. 
keressétek meg a mozgást, ami nem terhel, hanem örömet okoz...
bevallom, nekem ez nehezen ment, de végül a jógában és túrázásban találtam meg magamat, most úgy érzem.
teljesítménytúrázni szerettem volna, de csak nem indultam neki... egy hónapja megtört a jég, és szintidőn belül sikerült teljesíteni egy 25 km-es túrát, ahol leltem két túratársat, akik már elkezdték a Kéket, s nagy örömömre invitáltak, így most már másodszor túráztunk együtt, s célunk bejárni a magyarországi Kéktúrát.. nagy küzdelem volt először, legyőzni a fáradt lábat, a bizonytalan hitet, hogy meg tudom-e csinálni?! ma már megszereztem az első pecsétjeim, és ez nagyon jó érzés. próbáljátok ki... meglátni a szépet a természetben, beleolvadni a természetbe, az egybe... s nem utolsósorban próbálgatni a saját határaid, s hogy igenis meg tudod csinálni, és le tudsz gyalogolni 20 km-t egyszerre.
a "történelmi" pillanat, avagy Gánton belenyomom az első pecsétet a Kéktúra-füzetembe (pirulda)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése