2016. augusztus 10., szerda

Mai reggelim - Kókusztejszínhabos kávé, csokiszívekkel :)

Nem olyan rég sikerült "turkálnom" egy retro habszifont, amivel háromszor készítettem kókusztejszínt. 2 dl-es, behűtött Cocamast bele, 5 perc múlva már mehet is a kávétokba ;). 
A csokiszívek tudom nem túl szépek, de én szeretem ezt a -nevezzük rusztikusnak! :D - stílust! 
A recept Burján Szafi kezét dicséri, csak annyit változtattam rajta, hogy nem egyben sütöttem meg, hanem a kedvenc szilikonos muffinformámban (előtte vízzel leöblítettem, és félig megtöltögettem a 8 részes formát). Mivel nem volt karobporom, így holland kakaóport használtam. Az édesítőből én PaleOk 4x-es édesítőből 2 teáskanállal használtam. 

A sütike íze egy szolíd brownie-íz, nekem nagyon ízlett, köszönöm Szafi !!!
RECEPT:
http://www.ehezesmentes-karcsusag-szafival-blog.hu/2016/06/habkonnyu-cukkinis-szelet-paleo.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése