2017. július 27., csütörtök

Életjel

Nagyon rég nem írtam, de most végre újra itt!
Képzeljétek, ma az a megtiszteltetés ért,hogy remegő lábakkal bemehettem a Kisbér Hangja, helyi alkalmi rádiónk (büszkeségünk!) stúdiójába, és interjút készítettek velem, mint amatőr gasztrobloggerrel, a paleo, ill. a diétázásom, valamint a betegségem kapcsán.
Lányos zavaromban szinte a felét sem mondtam el annak, amit szerettem volna, de nagy örömömre a rádiósoknak készített ételek nagy sikert arattak.
Vittem :
- Mautner Zsófi féle, de paleosított ketchupot
- gm zabpelyhes müzliszeletet (erről külön bejegyzésben írok, miért is tettem vissza tél végén a gm zabpelyhet a diétámba, amit Szendi ugye kompromisszumos paleóként elfogad)
- csokikrémet cukkiniből :)
- chiamagos ripszet (Szafi receptje és lisztje, kicsit felturbózva)

Feltámasztom hamvaiból a blogot, mert sütöttem-főztem, de szegényt elhanyagoltam, a képeket az instára töltöttem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése