2016. szeptember 14., szerda

Csordultig-süti

Tegnap este sütöttem mindenféle maradékból sütit, és paleós léte ellenére olyan szépen feljött, hogy "kibuggyant" a kedvenc, szívecskés muffinformámból, mondtam is, hogy azért, mert úgy szeretlek benneteket, hogy kicsordul a szívem, mint a süti :D . No, kedves családtagok komolyan vették, mert mára ez az egy süti maradt, mind elfogyott. :)<3

Alapja Posta Reni új könyvéből származott, ami egy tojással készül, de sok egyebet is tettem bele:
Hozzávalók:
- 3 db érett banán
- 8 dkg őrölt mandula (Lidlből)
- 2 dkg kókuszliszt
- egy löttyintésnyi mandulatej
-  egy teáskanál szódabikarbóna, kb. egy evőkanálnyi bio citromlével kipezsegtetve
- egy csipet só!
- ízlés szerint fahéj (mert könnyíti az emésztésed és isteni illatot "csavar" a konyhádba!!! ;) )
- 25 g cukornak megfelelő édesítőszer (elhagyható a banán miatt, de szükségesnek éreztem a meggy savanyúsága miatt)
- kb. egy marék meggy
- 3 tojás

Mindent alaposan összeturmixoltam botmixerrel, végül a meggyet is hozzákevertem, muffinformákba töltöttem, 180 fokon, légkeverésen, tűpróbáig sütöttem (kb. 25 perc) Kicsit nehezen jöttek ki a formából, legközelebb lehet, hogy kikenem kókuszolajjal.

Kísértem egy mandulatej-habos/fahéjas kávéval, csak mert egy pedagógusnak sosem elég a kávéból :P , s (hál' Istennek:D) Szendi szerint nincs is semmi gond vele.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése