2016. augusztus 17., szerda

Sósak

Ma nagyon elvette a kedvem a reggeli eső,mert a szabadba készültem, úgyhogy gondoltam feldobom magam egy kis sütögetéssel. Szafi diétás kenyere nekem kicsit tojás ízű, igaz szépen "feljött" a kenyérsütő gépben (sima sütés funkción sütöttem, 50 percig). Legközelebb teszek bele aszalt paradicsomot és több fűszert is, most fokhagyma helyett vöröshagymaport használtam, és mivel nem volt elég sütőporom, így szódabikarbóna-citromlé kombinációval is kiegészítettem (1 ek. szb. kipezsegtetve citromlével). Tetejére chia magot és arany lenmagot szórtam. Meglepően nagy méretű lett a kenyérke, nagyon szép a bélzete,  máskor is megsütöm majd, csak némi változtatással. Köszönöm! 

RECEPT:
http://www.ehezesmentes-karcsusag-szafival-blog.hu/2015/12/extra-dietas-light-paleo-kenyer-cipo.html


Közben bekevertem egy adag Szafi-féle pizzás péksütit is. A pizzás csigát már majdnem be is faltam mind, köszönöm Dorka barátném,hogy rábeszéltél. :) Íme a kis rusztikusok egy csoportja (sokáig nem voltak a deszkán) . :D Süssétek meg Ti is, érdemes!!! ;) Barbecue fűszer helyett pizzafűszert használtam. A kinyújtott tésztát megkentem a szósszal, majd feltekertem... hát, van még mit tanulnom, bőven! :D Tetejére fűszerként nagyon kevés grana padano sajtot reszeltem (kompromisszumos paleo!). 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése