2016. augusztus 17., szerda

Nagybetűs Kedvencem



A LEGNAGYOBB süti-kedvencem, amióta diétázom, a Cukkinis kuglóf, a receptet Szakály Mariann szuper Facebook-csoportjában tanultam, eredetileg ITT. Sokszor elkészült már, nagyon szeretem, köszönöm itt is! Mariann mestere a kuglóf tuningolásának, nézzétek meg a csoportban! 

Ma így készítettem:
-  670 g reszelt cukkini (nem nyomom ki a levét!)
- 5 tojással szoktam csinálni, hogy ne legyen túl tojás ízű, de ma volt 3 tojássárgája, ahhoz adtam még 2 egész tojást, így is működött
- 4 ek. bio citromlé (beszerzési hely: Borostyán Bolt, Kisbér! <3 )
- 6 púpos evőkanál kókuszliszt
- 3 evőkanál kókuszolaj (libazsírral írja az eredeti, de nekem kókuszolajjal jobban ízlik)
- egy nagy marék mazsola (jóféle van pl. a Lidlben!)
- 1 evőkanál paleOk 4x-es édesítő

A gázsütőben a legnagyobb fokozaton 25-30 percig szoktam sütni, általában vízzel kiöblített szilikonformában, majd, ha kihűlt, kiborítom a tányérra, és mehet a "kész átverés-show", hogy mit is esznek a vendégek :P . 
Tavaly eltett, házi feketeribizli-lekvárommal (vagy inkább szósz?) ettem.

+ pucoljátok meg a cukkinit, és lehetőség szerint ne salátacukkinit, hanem piacról, saját kertből valót használjatok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése