2017. január 8., vasárnap

Almáspite

Almáspite édesapa neve napjára

Köszönöm Vasas Ildikó, a fantasztikus tészta-receptet!

"Tészta: 5 evőkanál SzafiFitt süteményliszt, 5 evőkanál darált dió,
3 evőkanál eritrit, 2 M-es tojás, 1 evőkanál fahéj, 3 evőkanál olvasztott kókuszzsír, 1,5 dl víz (vagy amennyit felvesz) az egészet összekeverjük. Kanál segítségével, kizsírozott szilikon tortaformába simítjuk úgy, hogy a szélén peremet csinálunk. Előmelegített sütőben 180 fokon kb.25 percig sütjük, hagyjuk a formában kihűlni."

Kicsit korábban kivettem, megszurkáltam.
A "bélése" :
- 5 nagyobb alma héjastul reszelve+bio citrom héja+ szegfűszeg,őrölt vanília, fahéj, 4x-es édesítő ízlés szerint (én 2 dkg édesítőt használtam)
- mindezt összefőztem kicsit és úgy az alapba téve még sütöttem kicsit, végül megszórtam porrá őrölt eritrittel.

No,ez az az a recept, hogy most,mikor elfogyott az egész,azon töprengek már,hogy holnap lesz-e időm még egyet készíteni! :D ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése