2016. augusztus 6., szombat

Köszöntő

Elindítom. Boldog vagyok. Köszönöm, hogy rábeszéltetek. Ez a blog az én "kicsi" Hitem.

türkiz - mert az életmódom más, mint a hagyományos, s a kedvenc színem is, de igazán azért e névválasztás, mert pont annyira nem témához való, mint ahogy az átlag étkezésűnél kivágja a biztosítékot, ha közlöm, mit NEM eszem. Miért blogolok? Egyrészt, hogy lássátok mit is eszem, másrészt,hogy miért azt eszem. :) Harmadrészt... remélem Ti is kedvet kaptok hozzá! ;)

boróka - az én reménységem... az értékes bogyó a gasztronómiához köthető, de igazán a nagybetűs Boróka, akire gondolok, mikor a gasztroblogom nevébe illesztem, talán, majd az én kicsi lányom lesz, akiért,- s hogy megszülethessen majd egyszer... - elkezdtem ezt az egész életmódot, a sok-minden-mentes, de csudajó-paleJó étkezést...................

Hát kívánom, hogy leljétek örömetek benne Ti is ! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése